26 de març 2011

Doble sessió


Sergi té molta habilitat a l'hora de escriure. El seu blog és un recull de texts de tota mena; relats plens de història, altres amb un final que no et deixa indiferent, contes, micro contes...Vaig gaudir amb els capítols que completen la història d'un ésser que pertany al mite de les nostres contrades, el Dip, un gos, emissari del diable, que vaig descobrir a "Les històries naturals" de Joan Perucho. També em van agradar els contes amb què va col-laborar al blog on el vaig conèixer.
El relat que ens permet compartir amb la lectura, és d'aquells que ens pot obrir un somriure o tal vegada ens dibuixi una arruga al front, a causa del final sobtant i totalment inesperat. Particularment valoro molt els girs que tan bé sap donar als seus texts.
Gràcies, Sergi, per atansar-te a aquest espai i permetre-nos conèixer el teu imaginari.


Sergi tiene mucha habilidad al escribir. Su blog es una recopilación de textos diversos; relatos llenos de historia, otros con un final que no te deja indiferente, cuentos, micro cuentos...Pude disfrutar con los capítulos que completan la historia de un ser que pertenece al mito de nuestro entorno, el Dip, un perro, emisario del diablo, que descubrí en "Las historias naturales" de Joan Perucho. Tambien me gustaron los cuentos con los que colaboró en el blog donde le conocí. 
El relato que nos permite compartir con la lectura, es de aquellos que nos puede abrir una sonrisa o tal vez nos dibuje una arruga en la frente, a causa del sorprendente y totalmente inesperado final. Particularmente valoro mucho los giros que tan bien sabe dar a sus textos.
Gracias, Sergi, por acercarte a este espacio y permitirnos conocer tu imaginario.


Text


 lectura


11 comentaris:

Pilar

Saps, Sergi? Sempre m'han sobtat les marques de naixement que tenim a la pell. M'ha encisat saber que algunes poden ser la llavor de l'amor dels nostres pares.
Si hi hagués una continuació d'aquest relat, imagino més falenes al voltant d'un noi enamorat, amb un tatuatge natural de Àfrica.
Ha estat una doble sessió fantàstica!
Gràcies!

La Meva Perdició

Capficada en l'audició d'un relat per la Sala de Lectura, no s'adonà que el sinistre personatge forçava la porta de l'arxiu. Impotent, L. B. Jefferies s'ho mirava des de la finestra.

(micro relat inspirat en el film “Rear Window” per agrair-te la publicació del relat, Pilar ^_^)

Unknown

No desaprofites cap ocasió per escriure Sergi ^O^
com ja et vaig dir m'encanta el relat i més contat per tu; gràcies per confiar amb mi i demanar-me la foto...

Pilar, un bloc i una iniciativa genial, petonets!!!

Pilar

Gràcies Núria. La foto és preciosa. Sempre m'han agradat les falenes. Déu ser perquè on hi són hi ha moltíssima llum.

rebaixes

he anat a la cuina on s'ha cuinat el plat hi he deixat el trenet, com que no l'he copiat quan era hora, al clicar ha desaparegut, ha fet al revés que les papallones... Si torna, tornaré a veure si el seu viatge ha arribat al lloc desitjat ... Anton.

Pilar

Rebaixes. Anton, els trenets han arribat a l'estació sense problemes. Crec que La meva ha d'aprovar els comentaris.
Un petó.

La Meva Perdició

Un plaer figurar en el bloc al costat d'un poema de l'Anton. ^_^

Javier Muñiz

Hola,buen día, bello blog, íntimas y leales entradas,si te gusta la palabra en el tiempo, la poesía,te invito al mio,será un placer,es,
http://ligerodeequipaje1875.blogspot.com/
gracias, buen martes, besos cómplices...

Pilar

Hola don Vito, Bienvenido.
Agradezco tus palabras y la invitación a andar por el lugar inventado que es "Zebrián". De la mano de Machado siempre se descubren cautivadores horizontes.
¡Gracias!

Tatuagem

Suena divino!

Petons!

Pilar

Tatuagem. Te imagino escuchando y recreándote en los sonidos de una lengua que no entiendes. Siempre me arrancas una sonrisa de aquellas que nacen de dentro.
Pertons, maca!

Gràcies!