02 d’octubre 2013

Jo em confonia / Yo me confundía

Platja de Vilanova i la Geltrú


Vaig conèixer Montse Farrés en l'entrega de premis literaris, Antoni Massanell, d'enguany. M'agrada com descriu la nostàlgia als seus poemes i avui, dia del seu aniversari, no puc més que felicitar-la i nuar la meva veu amb la seva, tot recitant els seus versos.
Per molts anys, Montse!!!


Conocí a Montse en la entrega de premios, Antoni Massanell, de éste año. Me gusta como describe la nostalgia en sus poemas y hoy, día de su cumpleaños, no puedo dejar de felicitarla y anudar mi voz con la suya, recitando sus versos.
¡¡¡Feliz cumpleaños, Montse!!!


Català


Castellano

Textos

Jo em confonia,
esguardava onades
sense abastar l'ample horitzó.
I qui ets tu, que no sóc jo
però que em saps com ningú.
On eres. On romanies fins ara?
Vull recordar els somnis
que l'oblit no ha fos
i tota la saviesa ancestral
que no recordo
del meu abans perdurable,
per entendre'm i acceptar
qui m'habita sense límits.
He de superar la prova de saber
abans que els meus dies
no concloguin.
Allà em diràs qui ets tu, si no sóc tu.


Yo me confundía,
contemplaba olas
sin abarcar el ancho horizonte.
Y quién eres tú, que no soy yo
pero que me conoces como nadie.
¿Dónde estabas?. ¿Dónde permaneciste hasta ahora?
Quiero recordar los sueños
que el olvido no ha desleído
y toda la sabiduría ancestral
que no recuerdo
de mi pasado perdurable,
para entenderme y aceptar
quién me habita sin límites.
Debo superar la prueba de saber
antes de que mis días
fenezcan.
Allí me dirás quién eres tú, si no soy tú.

0 comentaris:

Gràcies!