02 d’abril 2011

Un conte "El bosc roig" / Un cuento "El bosque rojo"

Foto de Lourdcontes

Els contes de Lourdes estan plens de màgia, de personatges molt variats i de mons diversos, que ens ajuden a viatjar per la fantasia. Naveguen en l’infantil i en el juvenil amb una gran naturalitat. Li agraden especialment les fades i els follets. De vegades els dibuixa, aconseguint realçar les lletres que els descriuen i ens facilita endinsar-nos en el món particular que ha creat.
Amb un comentari joganer al seu bloc, vaig aconseguir obtenir el premi de la lectura d'una de les seves creacions. Li agraeixo que hagi escollit un dels contes més populars, ple d'aventures i amb uns colors molt brillants.
Gràcies Lourdes, per ser tan assequible i per haver triat tan bé. Sempre m’han agradat els contes “amb veus i sons”, com els que reprodueixes en la lectura.


Los cuentos de Lourdes están llenos de magia, de personajes muy variados y de mundos diversos, que nos ayudan a viajar por la fantasía. Navegan en lo infantil y en lo juvenil con una gran naturalidad. Le gustan especialmente las hadas y los duendes. A veces los dibuja, consiguiendo realzar las letras que los describen y nos facilita adentrar-nos en el mundo particular que ha creado.
Con un comentario juguetón en su blog, conseguí obtener el premio de la lectura de una de sus creaciones. Le agradezco que haya elegido uno de los cuentos más populares, lleno de aventuras y con unos colores muy brillantes.
Gracias Lourdes, por ser tan asequible y por haber elegido tan bien. Siempre me han gustado los cuentos “con voces y sonidos”, como los que reproduces en la lectura.




Català



Castellano

9 comentaris:

rebaixes

Mil colors,
mil somriures,
mil paraules,
mil escriures,
mil bosquines,
mil fantasies...
............ Anton.
Surto enlluernat del coloriu,de la veu, del escrit, de la fantasia alegre que penetra i satisfà. Gràcies pel que dones.

lurdscontes

Gràcies Anton pel teu comentari, em fa molt feliç saber que els meus contes també poden agradar als grans, perquè tots tenin un nen a dins, no?

La Meva Perdició

Un ventall de tonalitats i sensacions positives, acompanyades per aquesta fotografia que permet viure mentalment el relat mentre el llegia i escoltava. Una família de follets i éssers fantàstics força singular i divertits.
Felicitats Lourdes!

almena

Qué bueno! podrá ser un "bosquearcoiris"
y lo mejor es que los árboles están felices

;)

lurdscontes

Gràcies "La meva perdició, m'alegra que t'hagi agradat, quan vaig veure aquesta fotografia vaig pensar que era la ideal pel conte.
Gracias Almena, creo que si el bosque tiene mucha variedad de colores es porque está feliz.
Moltes gràcies Pilar per donar-me aquesta oportunitat.Ha estat una grata experiència que ben segur que repetiré.

Pilar

Gràcies a tu, Lourdes, per haver entrat en aquesta sala, deixant-nos un preciós conte i la seva lectura.
Aquí tens un racó, per quan vulguis tornar.
Una abraçada.

Piruja

Hola, el cuento es muy bonito lo mismo que todos los que tiene Lurd en su blog, yo creo que a todos aunque sea un poquito nos gustan las hadas y los duendes que nos hacen que volvamos a nuestra niñez y mas con la magia como lo hace Lurd, mi enhorabuena a las dos.
Besos.

Pilar

Hola Piruja! Un poquito, no. A mi me gustan mucho, muchíiiiiiiisimo.
petons, maca!

Estoy

Como parte de la niña que soy y de la abuela que también hay en mi, me encantan los cuentos...hacen que la imaginación vuele llevándonos de la mano por lugares mágicos y desconocidos ...acercándonos sonidos, colores, olores... ¡Gracias!

Gràcies!